lördag 11 januari 2014

Livslånga Belönings Poäng

Jag hatar när man måste få ihop massa livslånga poäng...så här kommer ett tips på hur du kan gör:

Starta upp sims som vanligt






Huvudmeny



Håll in CTRL + SHIFT + C




Du får då upp fusk rutan i övre vänstra hörnet



Skriv testingcheatsenabled true och tryck enter








När du har gjort det som står ovan går du in på ditt hushåll som vanligt.




klicka/markera den sim som skall ha mer livslånga poäng





Klicka på skattkistan som finns i nedre högra hörnet




sätt pilen mellan kistan och siffrorna













Håll in CTRL + VÄNSTRA MUS KNAPP

Klicka med mus knappen till du fått dom livslånga poängen du vill ha.

LYCKA TILL!!!

5 kommentarer:

  1. Jag har samma problem, fast för sims 4. Vet du hur man kan fuska till sig belönings poäng fast för sims 4?

    SvaraRadera
  2. Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

    SvaraRadera
  3. Jag har oxå det problemet men med smis 4, för det fusket vet jag bara funkar till sims 3, jag tror nog inte att det funkar med något till sims. Bra beskrivande inlägg!

    SvaraRadera