söndag 12 januari 2014

Fusk Koder

Håll in CTRL+SHIFT+C


 
 


18 kommentarer:

  1. hej make me know everyone funkar inte för mig varför funkade inte för

    SvaraRadera
  2. Hej
    Om inte den fusk koden funkar så testa detta tipset.
    Tryck upp fusk rutan och skriv in TESTINGCHEATSENABLED TRUE.
    sen håll in CTRL + SHIFT och klicka på din brevlåda. Där kommer det komma upp en flik lär känna alla.

    =)

    SvaraRadera
  3. Jag har ett annat fusk som heter buydebug och man måste först slå in testingcheatsenabled true och efter det slå in kodet buydebug annars funkar det inte men efter du gjort det så går du in på köpläge och tar kategorier eller nu vad det är.. men jämte kommer det komma ett fråge tecken och då ska du klicka på det. då kommer det upp saker som inte går att köpa i vanliga fall

    SvaraRadera
  4. Har jag glömt att skriva det fusket då skall jag göra det med en gång!
    Tack så mkt :)

    SvaraRadera
  5. hej. jag har tyvärr tappat bort min manual till skivan och jag kan ej spela pågrund av att jag inte kan koden.... kan ni möjligtvis skriva koder som skulle kunna passa så jag kan spela sims 3 Lyx & Design

    SvaraRadera
  6. Hej på er alla!!
    Fick Sims 3 idag��������❤️
    Ska spela mycket��
    Kan ni ge mig några koder som jag
    kan använda ��✌️
    OBS: Koderna ska vara bra ��

    SvaraRadera
    Svar
    1. motherlode är det fuska 50.00 dålar

      Radera
  7. kan man inte ändra kön på simmar i efterhand om man vill ändra?
    för man kunde ju skriva in koden testingcheatsenabled true och sen hålla in shift och trycka på ändra skapa sin (ungefär)
    varför funkar det inte,, har ju en kille som heter tova nu:(

    SvaraRadera
  8. Ingen kodfungerar för mig vet ni varför obs! Jag har sims 4

    SvaraRadera
    Svar
    1. Koderna är nt gjorda för 4 an utan det är några andra

      Radera
    2. Det funkar inte för mig heller, har också fyran! Men istället för testingcheatsenabled true, testa: testingcheats true, det funkar för mig.

      Radera
    3. koderna är gjorda för sims 3 spel :)

      Radera
    4. motherlode funkar för både the sims 3 & 4

      Radera
  9. finns det ngn kod som gör att man kan ha sims utan att köpa sims?

    SvaraRadera
  10. Hur tar man bort alla sina sandaler

    SvaraRadera
  11. funkar allt dethär på sims 4?

    SvaraRadera